Tittut !

Idag är matte och jag hemma, skönt !
Va med husse på jobbet igår innan han lämnade mig vid mattes jobb. Sen när jag trodde att jag skulle få åka hem så tog matte med mig på stan. Men jag fick smaka lite mumsmums så jag klagar inte !

Sen när vi väl kom hem så tog jag en tur upp till brevlådorna för att skälla på grannhunden, den är större än mig. Men det bryr jag mig inte om ! Ville bara säga att dethär är mitt område, men när hon skällde tillbax så fick jag springa snabbt till matte. Tänk om hon hade ätit upp mig !!!

 
Min favoritplats i soffan, synd att husse måste trängas där oxå !

Hörde just att matte sa att vi skulle gå på promenad så det är bäst jag skyndar mig !

Kommentarer
Skickat av: frida

Vilken söt hund:)

2010-08-07 | 10:16:49
Blogg/Hemsida: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt namn är:
Spara uppgifter?

Din e-postadress: (visas bara för mig)

Blogg eller hemsida:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Startsidan


Välkommen in till min blogg!
All text är skyddad av upphovsrättslagen. Copyright © mittsakalladehundliv.blogg.se
RSS 2.0